Dag 1 - Ons nieuwe avontuur gaat beginnen

15 juli 2022 - Hoofddorp, Nederland

Nadat we gister de laatste dingetjes hebben geregeld heeft Mark “even” de gegevens voor onze nieuwe blog veranderd waar nodig. Zoals de naam van deze reis en de profielfoto want de oude foto kon echt niet meer. Gelukkig was dat geen enkel probleem en ging dat heel soepel, toch Mark :). O nee, toch niet. Judith zat op de bank terwijl Mark op de computer bezig was en hoorde ineens “wel verdorie *#%@“ de foto’s stonden niet helemaal (helemaal niet) zoals hij wilde. Maar uiteindelijk is dit (natuurlijk) gelukt.

Vanmorgen zijn we begonnen met de koffers inpakken. Dit zorgde wel voor kortsluiting in het hoofd van Mark want in verband met de koffer chaos op Schiphol hebben we onze kleren over de 4 koffers verdeeld zodat we niet zonder kleren zitten mocht er een koffer in Amsterdam willen blijven. Judith moest tussendoor nog even werken en nadat ze weer thuis was hebben we gegeten en hebben we de koffers verder ingepakt.

Omdat de auto niet groot genoeg is voor alle bagage zijn Judith en Justin om 15:50 uur vertrokken naar de bus en gaan zij met het openbaar vervoer naar Schiphol en vandaar naar het hotel waar we vanavond slapen. De reis verliep soepel. Alles sloot goed op elkaar aan. Op station zuidplein was het wel heel erg druk, er stonden allemaal groepen met gids die een nummer omhoog hielden, wat een kippenhok was het daar!

De reis van Mark en Colin verliep ook goed. Het was rustig op de weg. Zij waren een minuut of 10 eerder in het hotel dan Judith en Justin. Ze hadden geeneens tijd gehad om de auto leeg te halen. Of ze hebben gewacht totdat Judith en Justin er ook waren, dat zou ook kunnen.

Toen we de koffers uit de auto hadden gehaald zijn we naar het brug restaurant over de A4 gegaan om een hapje te eten. Daarna weer terug naar het hotel, daar liggen we nu tv te kijken, straks lekker slapen en dan morgen kijken hoe het op Schiphol gaat.

1. Ma:
    15 juli 2022
    Een goed begin Top
  2. Aart:
    15 juli 2022
    De eerste km gemaakt veel plezier en geniet van elkaar
  3. Mirjam:
    16 juli 2022