Weer thuis, het dagelijkse leven gaat weer beginnen...!!!

29 augustus 2013 - Numansdorp, Nederland

Vanmorgen werden we om 9:00 uur door de wekker wakker gemaakt. De jongens waren om 8:00 uur wakker. Na even te zijn blijven liggen ben ik eruit gegaan en heb ik de droger leeg gehaald. Daarna naar beneden om koffie te zetten en toen even gauw aangekleed om de afvalcontainer bij mijn ouders buiten te zetten. Voor ik wegging heb ik de oven aangezet om broodjes te bakken. Toen ik thuis kwam konden de broodjes in de oven en 15 minuten later zaten we lekker te eten.

Om 12:45 uur moest ik naar de pedicure lekker hoor. Nadat ik weer thuis was de was gevouwen en de wasmachine leeggehaald en weer aangezet. De kabouters hadden een adv-dag dus we moesten de rest toch echt zelf opruimen. Ik ben samen met Colin even naar de huttenbouw geweest want een vriendje miste hem erg. Natuurlijk kreeg ik hem niet meer mee terug. Ik ben maar alleen weggegaan en heb even de Amerikaanse kranten, die we hadden meegenomen voor een vriendin, afgegeven (ze is lerares Engels) en even een bakkie gedaan. Weer thuis was het tijd dat Justin, Colin ging halen en ik ben boodschappen gaan doen. Wat heb je een berg nodig zeg als je vier weken op vakantie bent geweest. De spullen voor het avondeten heb ik meegenomen en de rest laten bezorgen. Weer thuis was mijn schoonmoeder er om een bakkie te doen en nog even bij te kletsen. Inmiddels waren de boodschappen ook bezorgd en om 17:00 uur was het echt tijd om de aardappelen te gaan schillen, want Justin moest vanavond trainen. Toen de aardappelen opstonden heb ik de boodschappen opgeruimd. Daarna lekker gegeten, wat kan een prakkie toch lekker zijn. Om 18:00 uur hebben de jongens even met opa en oma Brandweer gebeld want die zijn gister op vakantie gegaan en die hebben ze niet meer gezien.

Om 18:10 uur was het voor Justin tijd om te gaan trainen, ik heb de spullen in de afwasmachine gezet en daarna zijn Colin en ik bij de training gaan kijken. Om 20:15 uur zijn de jongens naar bed gegaan en heb ik de was opgehangen. Daarna hebben we de laatste foto's op de computer gezet en de gekochte foto's van het dolfijnen zwemmen en het cruiseschip op de computer gezet. Nu moeten we enkel nog de foto's van Disney World kopen en ook op de computer zetten. We moeten nog even goed kijken welke we nog bij het blog gaan zetten maar dat wordt morgen denk ik.

Dit was het laatste verslag van onze vakantie, we vonden het erg leuk om het blog bij te houden (kost toch erg veel tijd) en de reacties te lezen. We hopen dat jullie het ook leuk hebben gevonden om ons avontuur op 'papier' mee te maken.

Groeten, de Oeffies

1. Mireille:
    30 augustus 2013
    Ik heb genoten van jullie reisverhalen !